מקדמים את ההתפתחות בחופשה המשפחתית

עפר גדנקן No Comments on מקדמים את ההתפתחות בחופשה המשפחתית

באדיבות אבוט, יצרנית סימילאק למהדרין

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רונית דוייב, מנהלת מדעית אבוט יצרנית סימילאק למהדרין, מגישה עצות שיעזרו לכם לנצל את החופשה המשפחתית לזמן משחק והנאה עם התינוק ועם כל המשפחה:

  1. בחרו זמן נוח ביום שבו הילדים נינוחים ונהנים לשחק יחד. בחירה בשעות שבהן הילדים עייפים לא תהיה יעילה לשום צד. גם בחופשה הגדולה מומלץ לבחור בשעות היום ולא בשעות הלילה כדי לשמור על סדר יום בריא ולהרגיל אליו גם את התינוק.
  2. שתפו את כל הילדים במשחק. השתמשי הרבה בשמותיהם הפרטיים במהלך המשחק כדי להחדיר לקטן את השמות שלהם וליצור היכרות קרובה יותר.
  3. משחק עם מבוגרים ממנו הוא פעילות חשובה מאוד עבור התינוק. תינוקות לפני גיל שנתיים אינם מקיימים אינטראקציה משמעותית עם בני גילם כך שמבחינה התפתחותית עדיף משחק עם מבוגר משמעותי כמו אימא או אח גדול. משחק עם כמה אחים יחד יעזור לתינוק לפתח אינטראקציה עם הסובבים.
  4. תינוק זקוק למשחקים שמגרים את מוחו ועוזרים לו להתפתח. למשחק אפשר להשתמש בכל דבר: החל במשחק ייעודי שנרכש בחנות וכלה בקופסאות אחסון מפלסטיק, כפות עץ וכלים חד-פעמיים. יש לוודא שהחפצים שמשמשים למשחק בטיחותיים ואינם יכולים לפצוע את התינוק ולהציק לו. כדאי לגוון בצעצועים ולהגיש לילד בכל פעם משחק אחר כדי ליצור עניין וגירוי.
  5. מפעם לפעם השאירי גם זמן משחק שמאפשר לילד הנאה מיכולות שהוא כבר רכש. כמה דקות של משחק שכולל הנאה וחוויה בלבד, בפרט עם הילדים הגדולים יותר, גורם לילד חוויית הצלחה ומשחרר אותו מאוד.
  6. התינוק הצליח, להתקדם על הגחון, לתפוס משחק רחוק או להתרומם לעמידה? דאגו לכך שכל המשפחה תגיב על כך בהתפעלות. גם תינוק קטן מאוד מרגיש את תשומת הלב והמשוב החם והם גורמים לו מוטיבציה להמשיך להתקדם ולהגיע ליכולות חדשות ומורכבות יותר.
  7. גוונו את סוג הפעילויות שאתם בוחרים, כמובן בהתאמה לגיל הילד. אתמול שיחקתם בקוביות? היום בחרו בהקראת סיפור ומחר בהדבקת מדבקות. הגיוון יוצר עניין וסקרנות אצל הילד וגורם לו להתקדם בתחומים השונים, ושאר בני הבית נהנים מן הגיוון ומצפים לפעם הבאה.
  8. הדריכו את הילדים כיצד ללמד את התינוק לבצע פעולות חדשות באמצעות הדגמה וחיקוי. השמיעו לו קולות שונים, שירו לו שירי ילדים, הראו לו תנועות ידיים פשוטות כמו מחיאת כפיים או תנועת 'שלום'. הילד יקלוט את הפעולות הללו וינסה לבצע אותן בעצמו.
  9. בסביבות גיל שנתיים ומעלה, זמן האיכות עם הילד יכול לשמש גם להעלאת חוויות. צרו סבב שבו כל ילד מספר על חוויה כלשהי ושתפי גם אותו באמצעות שאלות מכוונות.

סימילאק למהדרין מבית אבוט הוא פורמולת המהדרין שהוכחה מדעית כמסייעת להתפתחות קוגנטיבית של תינוקות בשבעה מדדים שונים: מנת משכל (IQ), פיתוח אוצר מילים, מיומנות מנטלית, דיבור והבנת השפה, חדות ראייה, מזג התינוק ומיומנות מוטורית, בזכות ההרכב הייחודי המועשר בכל השלבים בחומצות שומן LC-PUFA מסוג אומגה 3 ו-6. הפורמולה הייחודית של סימילאק למהדרין מגובה במאות מחקרים ומאפשרת לכל אם להיות בטוחה שהיא מעניקה לתינוקה את הטוב ביותר לגדילתו ולהתפתחותו.

בכל שאלה בנושא תזונת תינוקך ולקבלת דוגמיות ניתן לפנות למוקד "צוות המומחים" של סימילאק, הכולל דיאטניות קליניות בטלפון 0081-56-56-10.

 



0 תגובות